Verkkovalmennukset

Mielenrauhaa muutokseen -verkkovalmennukset

Perehdy parhaisiin mindfulness-käytäntöihin työn tekemisen ja työhyvinvoinnin näkökulmasta ja ota askeleet kohti mielenrauhaa, tunnetaitoja ja muutosjoustavuutta.

Vahvista henkilökohtaisia voimavaroja.

Lisää työhyvinvointia.

Opi hallitsemaan stressiä.

Valmennuksessa on yhdistetty työn tekemisen käytänteet työhyvinvoinnin ja tutkittujen mindfulness-käytäntöjen kanssa. Valmennukset sisältävät 4 x 2-2,5 h live-valmennuskertaa noin viikon välein.

Valmennukset toteutetaan Live-valmennuksena Zoom-sovelluksen kautta. Valmentajina toimivat Ritva Liisanantti ja Stina Akola. Valmennus sisältää aiheeseen liittyvää teoriaa, mindfulness-harjoituksia sekä valmennusharjoituksia, jotka tukevat aiheen viemistä käytäntöön.

Tulossa pian!

MIELENRAUHAA MUUTOKSEEN 1 jakso

Askeleet kohti mielenrauhaa, tunnetaitoja ja muutosjoustavuutta. Valmennuksessa on yhdistetty työn tekemisen käytänteet työhyvinvoinnin ja tutkittujen mindfulness-käytäntöjen kanssa. Ensimmäinen valmennusjakso sisältää 4 x 2,5 h Live-valmennuskertaa noin viikon välein.

Ensimmäisessä valmennusjaksossa perehdytään parhaisiin mindfulness-käytäntöihin erityisesti työn tekemisen ja työhyvinvoinnin näkökulmasta. Ohjelmassa vahvistetaan henkilökohtaisia voimavaroja, mikä on yksi merkittävä työhyvinvoinnin kehittämistapa. Ohjelman ensimmäisessä valmennusjaksossa keskitytään tietoiseen hyväksyvään läsnäoloon, itsetuntemuksen lisäämiseen ja itsensä johtamisen taitoihin vahvistamalla stressin säätelytaitoja sekä ajattelu- ja reflektiotaitoja.

MIELENRAUHAA MUUTOKSEEN 2 jakso

Askeleet kohti tunnetaitoja ja muutosjoustavuutta. Valmennuksessa on yhdistetty työn tekemisen käytänteet työhyvinvoinnin ja tutkittujen mindfulness-käytäntöjen kanssa. Toinen valmennusjakso sisältää 4 x 2,5 h Live-valmennuskertaa noin viikon välein.

Tässä valmennusjaksossa jatketaan parhaisiin mindfulness-käytäntöihin perehtymistä työn tekemisen ja työhyvinvoinnin näkökulmasta. Ohjelmassa vahvistetaan henkilökohtaisia voimavaroja, mikä on yksi merkittävä työhyvinvoinnin kehittämistapa. Tässä valmennusjaksossa lähdet kehittämään tunnetaitojasi. Opit tiedostamaan ja tunnistamaan tunteitasi ja opit tunnistamaan tarpeita tunteiden takana. 

MIELENRAUHAA MUUTOKSEEN 3 jakso

Askeleet kohti mielenrauhaa, omia arvoja ja ajanhallintaa. Valmennuksessa on yhdistetty työn tekemisen käytänteet työhyvinvoinnin ja tutkittujen mindfulness-käytäntöjen kanssa. Kolmas valmennusjakso sisältää 4 x 2 h live-valmennuskertaa noin viikon välein.

Jatkamme tässä valmennusohjelman kolmannessa jaksossa parhaisiin mindfulness-käytäntöihin perehtymistä ja niiden hyödyntämistä ajanhallinnassa ja priorisoinnissa. Kolmannessa valmennusjaksossa pääset avaamaan ajanhallinnan taustalla olevia uskomuksia ja kirkastamaan omia tärkeimpiä asioitasi, arvojasi. Jotta onnistumme priorisoinnissa ja rajaamisessa, on tärkeää tunnistaa, mikä meille on tärkeää. Saat askelmerkit siihen, miten arvot siirtyvät osaksi ajanhallintaasi. Perehdymme myös ajanhallinnan kompastuskiviin ja siihen, mitä niille voi tehdä. Tässä jaksossa käsittelemme myös kiirettä ja saat työkaluja, joilla voit siirtyä lähemmäksi läsnäoloa kiireen sijaan.