Verkkokaupan toimitusehdot

Yhteystiedot 

Inspiral Coaching 
Y-tunnus: 2799265-2 

Sähköposti:inspiral@inspiralcoach.fi 
Puhelin: 050 342 4842 
Postiosoite: Kuohunharjuntie 41, 36200 Kangasala 

Inspiral Coaching 2799265-2 myy palveluita ja tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille.  Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät  arvonlisäveron. 

Tilaaminen 

Verkkokaupasta voi tilata palveluita kirjautuneena tai kirjautumattomana asiakkaana. Tilattavat  tuotteet valitaan lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö  verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden  hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta  ilmenevät tilatut palvelut sekä hinta. 

Digitaalisten palveluiden (verkkokurssi) latauslinkin saa verkkokaupan kassalta heti  maksutapahtuman jälkeen. Se löytyy myös sähköpostitse tulevasta tilausvahvistuksesta sekä  kirjautuneille asiakkaille omien tietojen hallintasivulta: https://inspiralcoach.fi/oma-tili/.  Tilausvahvistuksessa on ilmoitettu verkkokurssin latauslinkin päättymispäivämäärä. Digitaalisen  tuotteen voi ladata yhden kerran. Live-verkkovalmennuksen linkki on käytettävissä kyseisen  valmennuksen ajan.  

Maksaminen 

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat  kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. 

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat 

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen  sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä  maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla  maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. 

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto  on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat  30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen  kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk.  Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla  30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta. 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus 

Toimitustavat- ja hinnat 

Postitettavia tuotteita toimitetaan arkipäivisin, toimitusaika on noin viikko. Toimituskulut sisältyvät  tilattavien tuotteiden hintoihin.  

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta  kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista lähetyksistä tulee  viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.  

Digitaaliset tuotteet tai Live-verkkovalmennuksien linkin saa ladattavaksi heti maksutapahtuman  jälkeen. 

Verkkokaupasta riippumattomia ja ennalta-arvaamattomia viivästyksiä toimitusajoissa voi ilmetä.  Toimitusajassa tapahtuvista oleellisista muutoksista pyritään ilmoittamaan välittömästi asiakkaalle. 

Tilauksen peruminen ja palautus

Peruutusehdot 

Fyysisen tuotteen tilauksen voi perua kirjallisella ilmoituksella ennen kuin tilaus on lähtenyt  postitettavaksi. Mikäli haluat perua tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme  inspiral@inspiralcoach.fi. Verkkokaupasta ostetut palvelutuotteet, kuten Live-valmennuksen tai yksilövalmennuksen voi perua 14 vuorokauden sisällä tilauksesta. Mikäli olet jo varannut  tapaamisajan, muista perua myös se. 

HUOM. Peruutusoikeus ei koske digitaalisia tuotteita, kuten e-kirjoja. E-kirjojen toimitus  tapahtuu välittömästi tilauksen jälkeen, mistä johtuen niissä ei ole peruutusoikeutta. 

Vaihto- ja palautusoikeus 

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja  palautusoikeus (poislukien e-kirjat). Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki  tilauksen tuotteet. 

Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, virheettömiä ja  myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja  kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi  mahdollista maksunpalautusta varten. Palautuskuluista vastaa asiakas. Hyvitämme tuotteet, kun  olemme todenneet ne myyntikuntoisiksi. 

Reklamaatiot 

Mahdollisissa ongelmatapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme  inspiral@inspiralcoach.fi tai puh. 050 342 4842. 

Muuta huomioitavaa 

Asiakkaan tulee ennen tilauksen tekemistä tutustua voimassaoleviin toimitusehtoihin  inspiralcoach.fi-verkkosivuilla. Inspiral Coaching ei korvaa välillisiä vahinkoja tai ylivoimaisesta  esteestä johtuvia vahinkoja. Mahdolliset riita-asiat pyritään aina ensisijaisesti sopimaan asiakkaan ja  verkkokaupan kesken. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin  sovelletaan Suomen lakia.

Scroll to Top
Share via
Copy link
Powered by Social Snap